Batu permata warna-warni yang addictive!

July 23, 2011

Ketagihan benda ni: Bejeweled 3.


Apa ke benda Bejeweled 3 ni?

Bejeweled 3 ialah sebuah game yang direka oleh syarikat game yang bernama PopCap Games. Peraturan permainan ia mudah sahaja. Korang cuma perlu swap gems yang sama warna untuk mewujudkan sambungan gem yang lebih panjang, dan gems tersebut akan bertambah pada setiap masa. Dalam Bejeweled 3 ni, ada beberapa mode game yang korang boleh pilih untuk main, contohnya mode Zen (mode yang santai, tak ada kekangan masa, dan ditemani music yang relaxing), dan mode Quest (mode yang mempunyai 40 puzzles dan 11 mini games). Paling aku suka main mode Zen lah, sebab aku ni jenis gabra, so kalau ada time limit, boleh pengsan aku.

"Bejeweled 3 - perhaps the most insanely addictive puzzle game ever"

A welcome voice "Welcome back" sangat cool seh!

Poker mode. Jangan ingat korang reti main poker korang boleh pass mode ni!

Ha, tu lah puzzle yang menjadi kegilaan ramai orang dalam rumah aku. Masing-masing nak jadi pengumpul markah terbanyak. Ada yang sampai tak tidur malam main benda ni. And currently, the highest score goes to Imran, with 861,000 scores.

Anyway, kalau korang bosan tak de apa nak buat, bolehlah try main game ni dengan men-download-nya secara free dekat sini or sini. Nak main dalam FB pun boleh. Just click je sini, and then tekan "Go to app". However, jangan salahkan aku pulak kalau korang tetiba jadi ketagih. Hehe. That's all. Thanks for reading.  

You Might Also Like

0 Comments

Speak now or forever hold your peace.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe